Imon gäller det.

Det blir en lugn fredagkväll eftersom högskoleprovet är imorgon. Just nu känns det okej och jag ska inte titta ett dugg mer på det där, det kommer inte ändra något i alla fall. Skönt att Petra och jag ska skriva i samma lokal, då slipper jag gå vilse och va nervös själv ;)
 
Har annars haft en bra vecka med måndag och tisdag ledigt. Zoran och jag hade en rikgtig umgås-dag i tisdags då vi först var ute och sprang på förmiddagen. Ja, ni läste rätt. Jag sprang! Intervaller!
På eftermiddagen gick vi ut och åt innan vi skulle på en föreläsning som Kalmarhem hade bjudit in oss på.
Sen har det blivit jobb onsdag, torsdag och fredag och idag kl. 15 tog jag helg :)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: