Grå måndag.

Idag är det en sån där dag då det aldrig verkar bli ljust. Här hemma tänder vi ljus och fixar med tvätt och småstädar lite.
Lite senare drar Willian och jag in till stan för en lunch med Zoran som har börjat jobba igen efter semestern.
Mina smycken jag beställde har fortfarande inte kommit men den som väntar på nåt gott...?
 
Willian har börjat med att vakna lite tidigare på morgonen nu så jag är rätt slö om dagarna. Måste lära mig att lägga mig lite tidigare på kvällen i och med att han fortfarande ammar under natten. Men däremot bjuder han alltid på ett leende när man kommer och plockar upp honom på morgonen, efter att han legat och jollrat en liten stund.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: