Äckelsvettas

Blä! Man svettas äckelmycket på jobbet hela dagarna och sen fortsätter man att svettas här hemma. Dessutom är det svettigt att hålla koll på en katt som är dålig i magen. Särskilt när katten är vit! Och långhårig! Sen blev det en vända med dammsugaren i eftermiddag, hjälp vad det såg ut här. Och nu när diskberget är rent så ser det ännu bättre ut. Jag skulle nog inte klara av att bo ensam hela tiden... Apropå att bo ensam, så saknar jag Zoran galet mycket och jag hoppas att vi kan ses nu efter helgen :) På sex veckor så har vi bara setts nio dagar. Så det ska bli skönt när han kommer tillbaka och börjar plugga i höst och allt blir som vanligt igen. Annars rullar det på bra här med jobb, lata dagar hemma och på stranden. 
 
 
I måndags var jag på stan en sväng och jag kommer nästan alltid hem med något nytt.
Ingen bra vana, många bäckar små...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: