Effektivitet

Idag har vi jobbat bra på teatern. Har fått massa gjort till våran suveräna barnteater :)
Målat klart tårtan, gjotr en "brunn", skaffat kulisser, jag har börjat sy på kjolen...
Det kommer nog gå bra. Men skulle va skönt att fixa upp ett manus, visst att man kan improvisera. Men inte hela skiten!

Skönt väder har det varit hela veckan med. Synd bara att jag inte tål solen så bra.
Idag hade jag för övrigt nationellt prov i matte B. Gick inte så värst bra om man säger så :O

Helgens planer är väl så att jag ska försöka hitta på nåt med Malin & Thomas & Daniel.
Har lägenheten för mig själv denna helgen. Ska försöka städa lite med, men inget jag lovar...

Snart fyller Sabbe 18! Inte klokt att den ungen kommer bli myndig. Hon komme tycka att det är så himla skönt och det kan jag förstå. Hah, hoppas bara att hon inte gör för många saker nu bara! :) Sötungen!

Och snart får vi biljetterna till Rhodos resan, tjohoo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: