Tisdag 29 juni

Skulle jobbat 7-13 idag men eftersom Sandra är sjuk idag hoppar jag in på hennes kvällstur. Alltså blir det en delad tur, 7-10 & 15.30-21. Men nu hinner jag vila upp min rygg tills jag sticker ner igen. Det var en dam som trillade och det känns lite i kroppen när man får ta hand om en annan persons kroppstyngd.


Midsommarhelgen på Öland var kanon! Malin, jag, Thomas & Daniel åkte ner och sov hos Tina i Kalmar på torsdagen. Sen stack vi till Öland runt halv nio tiden på morgonen, jätteskönt att slippa all kö. Dagen spenderades i Köpingsvik. Redan efter 10 min träffar man ju på Vetlanda folk :) Det var god mat och god dricka och kvällens festerier blev i K-vik med Eve, Malin, Tina & Nina! And.... Vår sovplats var i bilen. Gick hur kalasfint som helst :) Så detta ska lätt göras om. Lördagen ser nästan likadan ut förutom att festandet var i Borgholm istället, inne på Strand som höll på att koka över av värmeslag. Sen på söndagen var det till att fixa till bilen, slappa lite i Borgholm och sen sticka hem innan rusningen började och det klarade vi utmärkt!



Nu framöver är det mest jobb men ska försöka planera in lite resor och annat skoj!
Vädret har vi ju med oss iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: