Söndag 17 juli

Hej! Klockan är 06.12 just nu och jag har redan ätit frulle och fixat mig inför jobbet. Har börjat gå upp onödigt tidigt den senaste tiden. Fast den här helgen är det nog för att jag är orolig för att inte hinna med allt på jobbet då det är jag och två nya sommarvik. Klart de kan sina grejer men vissa saker tar lite längre tid ibland för en del, plus att jag måste springa bland 6 till gamlingar för att ge medicin.
Jobbar både morgon och kväll så ingen lugn stund för mig på jobbet...

Mellan mina turer ska jag med Zorans famlij och äta vid Sandsjöbaden.
Trevligt! Ännu trevligare om man inte vore så trött.




Var så evigt sugen på att gå ut och fota porträtt igår i kvällssolen,
men det var inte det lättaste med lite tid och få modeller...
Men nästa gång, då jävlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: