Fredag 24 juni

Sista fredagen i juni, även känd som midsommarafton.
Medan andra samlar på sig minnesluckor och könssjukdomar samlar jag på mig extra pengar då jag jobbar i helgen. Är ledig imon och då ska jag mysa med min gosegos :)
Ver nere vid jobbet en sväng på förmiddagen för att titta på folkdanslaget.
Ingen midsommar utan folkdans, gott folk!

Kvällen hos Julia blev bra och Fanny var frisk nog till att vara med. Och nu verkar det som att vi är en minisemester på spåren, kanske blir Helsingborg helgen v. 29. Myyys!!

Jag och Zoran sov i sommarstugan inatt och det var rejält blött där ute.
Var plaskigt i marken längst upp i trädgården också..
Bryggan är helt lös men nu är den fastknuten så den ska nog inte kunna smita sin väg.



Men ta på regnhatten och hoppa runt som små grodor ni som firar :)
Glad midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: