It´s a new day coming

I fredags grattade jag, Julia & Eve vårat födelsedagsbarn Tina, som fyllde 18 :D
Var ute och bjöd henne på middag, trevligt att sitta och ta det lugnt och bara prata.
Sen stannade vi på stan och pratade även en massa där också.

Igår var jag och älski och tittade på balen :)
Jättefina klänningar fanns det och alla folk var så vackra.
Det är kul att se folk i skolan så uppklädda. Och nästa år är det redan min tur, hihi.

Idag är det mors dag så jag begav mig till sommarstugan tillsammans med Sofie, Fredrik & Ingrid. Där ute var redan mamma, Annie & David. Senare sen kom även mormor och morfar. Vi grillade och åt god mat, fixade och donade m.m. :) Trevligt!

Jag har även bränt mig lite, typ i pannan.. Men det får la gå.
Ska bli en vana att ta med solkräm vart jag än går.
Idag fick jag även en jobbig huvudvärk som har följt efter mig hela dagen. Vill faktiskt inte va hemma imon. Har ett par grejer som måste fixas m.m. Men vi får se hur huvudet mår imon.

Jag har äntligen köpt mig en bikini och jag trivs bra i den, hääärligt!

Känns skönt att ha teatern gjord och det gick kanonbra det med, med tanke på hur lite vi har övat och bla bla... Mona-Lisa sa iaf "grattis till en väldigt bra föreställning, det gjorde ni bra" :) Och mamma & Lis blev tårögda till "Pelikanen". Och Daniel var jättestolt över min insats så jag är nöjd :D Lite sur på Viveka, men det är man väl nästan alltid så det räknas inte, haha :P

Snart tar treorna studenten och det kommer bli så tomt utan de och det kommer kännas knasigt att man själv sen blir en trea och att det är min tid att göra allt det där innan man slutar skolan. Oj oj oj, det kommer gå fort!


Kommentarer
Postat av: Älski

"jobbig huvudvärk som har följt efter mig hela dagen." Säg till den att dra eller zooma iväg! :)

2008-05-26 @ 13:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: