I found it

Helgen blev lyckad! Det var jättemysigt att bara umgås med familjen :)

Först kollade vi på balklänning till mig... Jag hittade en! :D
Är väldigt nöjd med mitt köp och jag får hem den om ett par månader.

Sen gick vi runt lite på stan ett par timmar,
tänkte köpa en nyårsklänning men hittade ingen som var kanon!
Vi åt god mat och efter det gick vi på den hära sminkkursgrejen på "Make Up Store".
Det var lärorikt och kul och jag köpte lite grejer, trots att det är förbannat dyrt...

Sen var vi hemma och mös till att hos Sofie m. familj.
Extra Extra är för roligt :D

Idag så har jag mest busat och gosat med Ingrid tösen <3

Har även övningskört väldigt mycket denna helgen och det går framåt.
Börjar tänka lite mer på det som Egon har påpekat och det känns kul.


Imorgon är det svenska tal som gäller :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: