Utgång

I fredags var det andra ggn man blev kidnappad. Denna ggn till Sandra, där det var en överraskningfest för mig :) Lite folk från klassen och andra vänner. Trevligt! Sen runt elva tiden bar det iväg till hotellet och det var helt okej. Fick "grattistal" av dj:n :) Det var kul att festa igen, det var ju ett bra tag sen och jag tror faktiskt att jag ska ut även nästa helg!

Efter hotellet drog jag, Daniel, Malin & Thomas iväg till Calle för lite efterfest, men det bidde lite lagom mysstund istället. Malin somnade i princip och det gjorde nästan Daniel också. Det var mest jag, Calle och Thomas som var pigga. Resten av festgänget drog hem till K-berga igen i och med att det är lite skjutsproblem..
Men runt tre tiden så var jag och Daniel hemma ;)

Lördagen bestod av sömn i stort sett! Och choklad! Och chips! Och cola!

Idag (söndag) vaknar jag av något som liknar urinvägsinfektion :/ Men likadant som förra året så bröt det inte ut helt, tur det. Men det är förbannat jobbigt ändå. Så det bidde inget filmmys med Malin & Thomas. Det skjuts jämt upp, men nån gång så ska det bli av :D

Denna veckan så är syster Annie hemma, hon ska jobba på dagis i hemtrakten. Har suttit i soffan och pratat om en massa festsaker. Hennes och mina erfarenheter eller nåt liknande. Lite mysigt!

I fredags gjorde jag även en massa bra ärenden på stan :) Bokade först in en körlektion, sen köpte jag täckstift, deo och rengöringsmedel till ansiktet, jag köpte även en systemkamera som jag är väldigt nöjd med! Sen gick jag vidare och köpte ett fotoalbum, nu måste jag bara framkalla mina Rhodoskort, för de ska få ett eget album... Sen så beställde jag även tid för att få håret färgat rött :D

Jag är stolt över min helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: