Tisdag 20 oktober

Vilken härlig morgon! Sov till kvart i tio, hade lätt för att äta frulle. Efter det kröp jag ner i sängen igen och lyssnade på radion samtidigt som jag roar mig med alla saker man kan göra på internet... Ligger fortfarande kvar i sängen men ska nog ta å gå upp och göra mig i ordning snart. Ska in till stan och träffa Daniel, han ska leta efter nya bralls. Sen ska vi hem till K-berga å laga mat å till efterrätt blir det kladdkaka. Blir nog så att mamma & Daniel grattar mig imon, på min riktiga födelsedag. Undra vad jag ska få, hihi..
Jag älskar presenter!

Igår jobbade jag, skönt och roligt :) Fick mig ett par ordentliga skratt med Jan innan jag gick hem, haha. Nästa gång jag jobbar är på lördag, men bara 3 & ½ timme typ, men alltid nåt. Å på torsdag ska jag på ba(j)smöte på arb.fm.

I söndagskväll ändrades mitt humör. Några tankar fick mig att bli så himla glad! :)
Känns mycket bättre nu faktiskt...




Jag längtar till nästa helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: