Tisdag 15 juni

Eller måndagsnatt.. Kalla det vad ni vill.

Ingen bra kväll! Har kommit in i nån halvårs svacka som singel gissar jag på.
Blir ju inte bättre av att läsa gamla dagboksanteckningar om upp- och nedgångar mellan mig & Daniel. Vet inte varför jag är ledsen faktiskt. Det blev ju bra tillslut, även om det kanske inte var så vi ville ha det. Men som sagt, jag tog smällen ganska bra då, men istället verkar den komma nu, konstigt nog. Antar att nya möten och händelser gör att verkligheten smyger sig på mig.

Hittade en sak i dagboken som stämde in ganska bra;
"Och det är bara du som ler.
Behöver lite kärlek från fel håll.
Inget är logiskt. Inget är magiskt.
Det är så tragiskt!"

Men vad händer efter att man fått kärlek från fel håll?! Det sägs att man alltid vill ha det man inte kan få. Antar att det stämmer ibland, men i vissa fall vågar man inte chansa.
Det är även bra att ta reda på om man vill chansa.

Vad händer med det gamla om man börjar om på nytt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: