Måndag 24 maj

Just nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar. Slängde i mina nyaste jeans efter en liten olycka på Mc Donalds i lördags. Jag stod i kön då en snubbe tappar massa ketchup, på just MINA byxor. Jag var redan på ganska dåligt humör efter alla fulla idioter på hotellet. Men annars var det en trevlig kväll. Åkte in och kollade på "Alice i Underlandet" med Daniel & Jonte. Sen kom Tina och gjorde oss sällskap
och sen drog hon och jag vidare till hotellet.

Igår så bidde det presentöppning (för Tinas del), smörgåstårta, en massa snack och god fika hos Tina som fyllde 20 :) Sen vankades det jobb mellan 12.45-21.15. Ännu ett dödsfall, men det är sånt som ingår i det jobbet.


Nu i veckan vet jag inte riktigt vad jag ska hitte på. Men det känns ganska gött ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: