Måndagen 15 november

Ska ner till jobbet snart igen, delad tur idag..
Idag har jag varit himla duktig. Har tagit ut lite kökslådor och skurat av och fixat å donat.
Hoppas att jag har samma energi till att fortsätta imon innan eftermiddagsjobbet.

Förra veckan blev himla bra ändå. Sminkkväll hos Sandra, mysig onsdagskväll med Åsa & Malin. Jobb lite då och då. Helgen fortsatte bra den också. Var hos Andreas i fredags, var i Kalmar i lördags på kalas för Eve. Jättetrevligt! Sen på söndagen var jag och mamma hos mormor å morfar. Satte upp lite ljusslingor på några buskar i trädgården. Jag märker allt mer å mer att jag längtar till att få sätta upp ljusstakar m.m. Men nu är det bara 2 veckor kvar till de kommer upp :) Sen släpptes jag av hos Andreas på söndagen å vi fortsatte med att sätta ihop hans stoooora tv-bänk grejsimojs. Kommer bli finfint!!



Denna veckan ser jag fram emot. Speciellt helgen då vi ska fira Helena, då kommer både Eve, Tina & Julia hem! Sen på söndagen sticker jag, pappa & Ulla till Sofie och ha lite kalasmys eller nåt. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: