Onsdag 23 februari

Sitter nersjunken i soffan med mina gosiga raggsockar, en kopp te och lite choklad. Mums! Tittar just nu på Efterlyst, var bl.a. med ett inslag om ett rån på Maxi i Jkpg. Men en sak jag undrar, var sjutton har de gjort av Leif GW Persson? Inte lika roligt med nån Tommy...

Idag blev jag klar med alla mina skoluppgifter, känns så äckligt skönt att ha det inskickat å fixat 2 dagar i förväg. Nu börjar jag däremot bli nervös för vad vår lärare Lars ska tycka om det och även att granska någon annans arbete. Men jag verkar ha riktigt duktiga fotografer i klassen, så det blir roligt att se. Jag är sugen på att antingen spara ihop pengar till ett nytt, fett objektiv eller kanske t.o.m köpa en ny fetare kamera. Men kanske inte det som ska prioriteras just nu. Måste skaffa mig en ny mobil innan min tar sitt sista andetag, det har varit nära nu flera gånger.

Det har blivit lite ströjobbdagar då och då under februari månad. Ska bli skönt att jobba hela helgen, gött med lite extra helgcash. Funderar på att gå bredvid på Norrgården eller nånstans i stan så man kan bli inringd på fler ställen. Däremot är jag dålig på att ta tag i saker. På tal om att ta tag i saker måste jag gå in och fixa en synundersökning och få hem fler linser. Tror jag har fått ännu sämre syn sen första gången jag var där, that sucks! Sen ska jag dessutom gå till H&M imon och kräva pengarna tillbaka. Köpte vaxremsor för benen för ett tag sen och när jag sen skulle använda de fastnade allt vax på benet men själva remsan kunde jag ta bort. Det tog mig 3 timmar att få bort allt kladd och ont gjorde det!! Sen har jag fått nya vaxgrejer men det har knasat det med och nu vill jag bara ha pengarna. Så får det bli till att raka benen tror jag. Åh vad jobbigt det är att vara tjej ibland... Nä men seriöst, det blir vad man gör det till. Har inte orkat vara kvinnlig å raka benen under hela vintern. Hår är bra!!

Långt inlägg idag, bara för att jag har lust :)


Kommentarer
Postat av: Stefannathalie

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2012-01-25 @ 07:55:30
URL: http://stefannathalie.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: