Finally

Äntligen har jag ett någorlunda vettigt internet. Sitter i soffan hos mamma efter ett flertal misslyckade försök att ladda upp inlägg från mobilen. Idag har det äntligen blivit en lugn dag, hade bara en tid att passa och det var för besiktning av lägenheten. Så nu är nycklarna inlämnade och det var med blandade känslor jag sa hej då till tvåan på Älggatan. Nu blir det tre månader i Korsberga hos mamma och ett evigt pendlande till Kalmar. Trots att det känns tungt att va ifrån varandra tror jag att tiden kommer gå fort, i alla fall så hoppas jag det.
 
I måndags kom jag hem från Kalmar och sen har veckan bestått av att städa lägenheten, schemaplanering, extra jobb i hemtjänsten och återigen städning. Nu ska jag ta en varm dusch, ett fotbad och pyssla om mig själv innan jag fortsätter kvällen i soffan med massa gott. I helgen väntas det 22 timmars jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: