Multitasking.

Försöker plugga cirkulationssjukdomar medans jag tittar på tv och spanar runt på inredningsinspiration.
Kanske inte en så bra kombination...
Idag började vi en ny kurs, Vetenskapsteori och metod. Ska bli skönt med ett annat upplägg där man får använda hjärnan och tänka själv än att endast nöta in fakta. Verkar va ett lite lugnare tempo vilket passar mig då jag har omtenta samtidigt. Så jag vet vad jag ska göra om dagarna..
 
I fredags fyllde jag år och dagen började med frukost på sängen ♥
Sen var det dags för tenta vilket kändes som att det gick rätt bra ändå. Men man vet inte säkert förrän man står med rättad tenta i handen... Sen gick jag och Zoran en sväng på stan och käkade ute innan vi åkte hem och pös i soffan resten av dagen/kvällen. Passar mig perfekt!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: