God jul!

Julafton och snön har regnat bort så allt är som vanligt. Willian sover sin morgonnap så jag ska passa på att göra en sallad till dagens julmat. I år firar vi hos Annie och det blir till att hosta och snora ikapp, då någon i varje familj är dunderförkyld.
I vår familj är det jag... Men idag är jag inte lika hes och än så länge har jag inte hostat upp lungorna. 
För övrigt så har vi nu bott i huset 2 veckor. Det finns en hel del att ta tag i men nu har vi börjat bo in oss i alla fall vilket känns väldigt skönt. Vi har till och med fått in en gran och än så länge har inte katterna plundrat den helt...
 
Nu ska julmusiken höjas upp och en julkola ska stoppas i munnen.
God jul!
 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: