En dag i solen.

Jag är så glad att vi har fyra årstider i Sverige. Alla årstider har sin charm men våren är en av dem bästa tycker jag.
Det är så uppiggande att se det gå från grått till grönt.
 
Idag blev det en promenad med Willian. Z är sjuk och tar det lite lugnt idag medan jag och Willian försöker hålla oss pigga och lapa i oss lite D-vitamin. Senare fortsatte jag räffsa bort alla tusen löv i trädgården. Börjar bli fint nu och under alla löv gömmer det sig krokusar och jordgubbsplantor. Ska bli spännande att se vad det blir av dem i sommar.
 
 
 
 
 
Jag trivs så bra här ute! Det är lugnt och tyst och jag känner mig mindre stressad nu för tiden.
Det är så skönt att komma ut och ha naturen och skogen runt krönet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: