Den senaste tiden.

Det blir en hel del promenader nu för tiden. I söndagskväll blev det till och med en liten springtur för min del, helt själv dessutom. Det funkade fint men jag kände mig lite ostabil i höften/bäckenet mot slutet så jag ska nog vänta lite tills nästa gång och istället fortsätta med promenader. Apropå promenader, förra veckan gick jag 1 mil tillsammans med Emmelie och Malin här i byn. Och igår gick jag vid det här fina stället...
 
 
Det är så fint runtomkring här, särskilt nu när det börjar bli grönt och kossorna har fått komma ut. För lite mer än en vecka sedan släppte pappa ut sina djur och det är så härligt att se deras glädjeskutt. I lördags blev det grillpremiär då vi köpt ny grill. Det gjordes egna köttfärsbiffar som vi bjöd pappa på.

Idag har det inte varit något vidare roligt väder så jag och Willian har hållt oss inne. Men imon sticker vi till stan, det är dags för Willian att få sitt 3-månadersvaccin. Sen blir det till att köpa presenter till hans kusin och även träffa Willians farmor och farfar som idag har kommit tillbaka från Sarajevo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: